niedziela, 16 czerwca 2013

Krótka Biografia na Mój temat

Cześć <33 jestem  Olga* i będę prowadzić bloga o msp (Moviestaplanet) Trochę się rozpiszę, byście mogli mnie poznać i takie ... Witajcie jestem Kasia  prowadzę bloga i gram na moviestarplanet jako Olga* Kilka osób już mnie zna, lub są osoby które dopiero chcą mnie poznać. I tutaj na tym blogu mają szanse jestem Kasia mam konto na msp xD i mam >.< nie będę podawała wieku -.- dobra do rzeczy :> będę tu przeprowadzać wywiady ze słynnymi Moviestar ..... I będę tu pisała biografie z moviestarplanet i dodawać moje zdjęcia (z msp) mojej postaci :)  Zachęcam was do oglądania mi filmów. Są ciekawe x: :) Dobra dodam moje pierwsze zdjęcie mojej postaci  , mam nadzieje że się spodoba ...


Moja moviestar ma ciuchy praktycznie z VIP ale oczywiście tatuaży nie ma i włosków nie ma... i Bluzki też nie, tylko resztę :) Jak się podoba? Nie zapraszajcie mnie
proszę tylko do znajomych , nie mam już niestety miejsca :) 
Piszcie do mnie na pocztę ;) a chętnie odczytam ... 
Więc.. to chyba czas by się żegnać .. 

Dobranoc.
Dowidzenia.
Pozdrawiam.
Kocham mamusie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz